Az alapformula időtlenségét dicséri, hogy még ma is nagyon szórakoztató tud lenni, de azért egy idő után elkezdi piszkálni az ember koponyájának a belsejét az a gondolat, hogy ettől azóta jobban átgondolt RTS-ek is készültek. Például a közvetlen folytatásai. A 90-es évek végén az Age of Empires egyik különlegessége a véletlenszerűen generált térképek voltak, ennek köszönhette a szavatosságát. A Civilization-szériából átemelt korlépkedés volt a hívószava, a haveroknak is ezzel reklámoztuk a játékot, mert az épületeinken is meglátszó fejlesztések valóban azt az érzést keltették, hogy végignyargalunk a történelmen. A nyersanyagok gyűjtögetése és a méretes városok berendezése is nagyobb figyelmet kívánt, mint a konkurencia játékaiban, amelyekben akár meg is feledkezhettünk a munkásegységeinkről. Azt a gazdasági komplexitást ugyan nem érte el az AoE, mint a The Settlers vagy az Anno IP-k, de mégis azt az érzetet keltette, hogy egy "birodalom" sorsa van a kezünkben. Ezek a makromenedzsment megoldások a feldolgozásban is hatásosak és élvezetesek, sőt, az még tesz is rájuk egy lapáttal, hogy most már 50 helyett akár maximum 250-re is beállíthatjuk a populációs limitet.
Az egyiptomi vallás az, ahol eme kultúra produktívabb, lévén itt Ra istenség papjai fokozhatják a termelés ütemét az adott épületre kattintva (pl. a barakkokban felgyorsíthatják a kiképzést, a raktáraknál növelhetik a beszállítást). Az AoES alapelve a fokozatosság, azaz minden épületet, fejlesztést és harcost a szintlépésekkor kapott 3-3 pontból kell feloldani, s ez egy kifejezetten hosszú és hálás folyamat. A PvP meccsekhez szükséges aréna viszont már elég korán, a 6-7. szint tájékán megjelenik, gondolom egyfajta ösztönző erőként, hogy a fejlődéshez szükséges XP-t minél több helyről tudjuk behordani. Sparta PVP arénájában 1vs1, és 2vs2 módban lehet küzdeni, ami valljuk meg nem túl bő kínálat. Véleményem szerint egy online játék rendelkezzen komoly multis tartalommal, főleg az RTS műfajban, ahol minden eldobott kavics egy érdekes multiplayer módra esik. Legózzunk össze egy ókori civilizációt! Az MMO-k lélektanában a legfőbb isten 700 sebzést adó gatyakorcának begyűjtése és a karakter kigyúrása fontos örömforrás, és ebben a tesztalany is jól teljesít.
Fedezd fel a következő kedvenc játékodat Játssz több mint 100 kiváló minőségű játékkal a barátaiddal, és szerezz EA Play tagságot, mindezt egyetlen alacsony havi díjért. Az Age of Empires II: Definitive Edition újdonságai Visszatérés az uralomhoz egy új kiegészítővel Üdvözlünk a Lords of the West, az Age of Empires II: Definitive Edition első hivatalos kiegészítőjének világában. Tedd próbára barátaidat a két új civilizációval és a három új kampány keretében. SZEREZD BE MÉG MA Évfordulós frissítés – a Battle Royale mód indulása Itt a szülinap! 2020. november 17-én ünnepeljük az Age of Empires II: Definitive Edition első születésnapját egy minden eddiginél nagyobb frissítéssel, amely magában foglal egy új Battle Royale játékmódot, vadonatúj funkciókat az egyre növekvő közösségünk új tagjai számára, egyensúlybeli változtatásokat, hibajavításokat és még sok mást! A játék funkciói Teljesen felújított Lenyűgöző 4K Ultra HD grafika és teljeskörűen felújított hang. The Last Khans Játssz a teljes tartalomgyűjteménnyel, plusz még egy vadonatúj küldetéssel, melynek címe: "The Last Khans".
Szerencsére olyan megoldásokat is bevezettek, amelyek az ezredforduló óta alapkövetelménynek számítanak egy RTS-ben: most már itt is van attack move, egyszerre több egység kiképzését is utasításba adhatjuk egy épületnek, sőt, egyszerre több azonos típusú épületnek is kioszthatunk ilyen parancsokat. Előre ki lehet jelölni, hogy a megszületett parasztok minek fogjanak neki, a farmokon pedig végre át lehet gyalogolni. Apropó, ami a farmokat illeti, most már nem kell újra felépíteni őket, ha kifogytak, elég csak rájuk nyomni egy jobb klikket, hogy újra beszórják őket magvakkal. Sajnos előre megvenni még mindig nem lehet őket úgy, mint a második részben, de legyen ez az egyiptomi tíz csapás egyike. És akkor most dobjuk le a nosztalgia szemüvegét! Habár a Definitive Edition pont annyit javít az eredeti játék élményén, hogy a régi rajongók csaholva rávessék magukat, hosszú távon már nem biztos, hogy meggyőző lesz. Azt pedig nehezen tudom elképzelni, hogy egy új játékost megfogjon. A helyzet az, hogy hiába fejlesztettek rajta, az Age of Empires sokszor így is elavultnak hat.
Figyelt kérdés Sziasztok! Van itt valaki, aki játszik a Mafia: Definitive Edition játékkal, és a magyarítást is feltelepítette? Létezik hogy egy magyarítás miatt fagy be a játék? Mikor megvettem játszottam vele ment rendesen, mióta feltettem a magyarítást nekem néha befagy, kidob, van mikor a főmenübe lépnék be és 1 percig áll a játék mire a menübe lép. Gép adatai: I3 8100 16GB DDR4 1TB HDD ASUS RADEON RX 570 4GB, 256BIT WIN10 64BIT Valaki valami ötlet? 1/5 anonim válasza: 100% A játékot nem ismerem. Programozói szempontból IGEN, lehetséges hogy egy magyarítás elrontsa a játékot, ha rosszul/hibásan van elkészítve. jún. 9. 20:16 Hasznos számodra ez a válasz? 2/5 anonim válasza: 100% Próbáld ki újra magyarítás nélkül. Ha megint szuper és nincs vele probléma, akkor már Te is tudni fogod a választ. :) jún. 20:25 Hasznos számodra ez a válasz? 3/5 A kérdező kommentje: Elég ha törlöm a magyarítást vagy az egész játékot újra kell rakni? nem szeretém újrakezdeni ajátékot 4/5 anonim válasza: 100% Elsőre megpróbálhatod csak a fordítást törölni, amúgy elvileg Steam Clodos, szóval a mentéseid nem vesznánek el ujratelepítés után sem.
A mikromenedzsmentek felett viszont tényleg eljárt az idő. Már nem emlékszem rá, hogy pontosan milyen volt az eredeti programban az egységek útkeresése, de ha javítottak is rajta, nem annyit, hogy a mai követelményeknek megfeleljen. Az egységek hajlamosak beragadni, egymásba és a tereptárgyakba is, ezért sokszor kénytelenek vagyunk egyesével noszogatni őket, ami elég fárasztó, az pedig egy, az Age of Kingshez szokott játékosnak különösen frusztráló lehet, hogy ebben az epizódban a csapatok még nem rendezkedtek formációba. A második AoE egyik legjobb újítása az volt, hogy az íjászok például automatikusan beálltak hátra, ami itt nagyon hiányzik és valószínűleg nem csak a franchise rajongói számára. Ma már az is unalmasnak tetszhet, hogy a 16 játszható nép között nincsenek igazán izgalmas különbségek (az egyiptomiak tudják, hogy mi az az öntözéses földművelés, a perzsák meg nem), és itt még nem jelentek meg az egyes civilizációk számára exkluzív egységek. A többjátékos lehetőségek is fontosak lehetnek az érdeklődők számára, de itt aztán végképp nem túl biztató a helyzet.